NEC heeft in samenwerking met De 4Daagse en stichting Vierdaagsefeesten een nieuw tenue gepresenteerd. Maandagmiddag werd het nieuwe shirt onthuld bij Café Faber. De spelers van NEC zullen dit shirt tijdens de voorbereiding dragen.
Het shirt heeft de typische Vierdaagsevlag als ontwerp. Met in het oranje kruis gladiolen afgebeeld. Die refereren aan de befaamde via gladiola. In de nek staat de tekst ‘Walk of the World’. Het shirt draagt als hoofdsponsor nog KlokGroep, die ook als hoofdsponsor aan de Vierdaagsefeesten verbonden zijn.
Het was een heuse modeshow bij Café Faber. Onder het toeziend oog van burgemeester Hubert Bruls, marsleider Henny Sackers, directeur van de Vierdaagsefeesten Joris Bouwmeister en natuurlijk algemeen directeur Wilco van Schaik mochten zes deelnemers, van zowel de loop als de feesten, met een link met NEC één voor één het shirt presenteren.
Foto: NEC Nijmegen