NEC en de KlokGroep hebben het hoofdsponsorschap met twee seizoenen verlengd. Dat maakte de Nijmeegse club vrijdagmiddag bekend. Beide partijen zijn een optie op een extra jaar overeengekomen.
NEC presenteerde in juni 2019 Klokgroep als hoofdsponsor. Beide partijen zijn dusdanig tevreden over de samenwerking dat daar nu twee seizoen bovenop komen. Wilco van Schaik voegt nog toe: “We ervaren al twee jaar een ontzettend prettige samenwerking met KlokGroep. We zijn als NEC trots op deze partner en KlokGroep ziet de exposure die NEC geeft, zowel in- als extern. Ons partnership is wat dat betreft veel meer waard dan enkel een naam op ons shirt. We versterken elkaar, in het project omtrent het Goffertstadion en werken samen op marketing- en communicatiegebied middels het ontwikkelen van gezamenlijke acties. Er liggen de komende jaren nog vele uitdagingen op ons te wachten en dan is het fijn dat we op een grote en betrouwbare partner als KlokGroep kunnen rekenen.”
“Betrokkenheid en vitaliteit staan hoog in het vaandel bij KlokGroep. We investeren daarbij niet alleen in maatschappelijke initiatieven, maar ook in de fitheid van onze eigen werknemers. ‘Fit de klok rond’ noemen we dat, om aan te geven dat het een continu proces is, een levenswijze. Dit dragen we ook uit door topsport in de regio te steunen. NEC is daarvan het meest aansprekende voorbeeld. Wij gaan net als NEC voor het allerhoogste. Met inzet en passie. Dat de club nu ook op het allerhoogste niveau gaat spelen is een mooie bijkomstigheid. We zijn dan ook meer dan ooit de trotse hoofdsponsor van NEC”, aldus Harold van Rooijen, algemeen directeur van KlokGroep.
Foto: Rob Koppers