NEC heeft De Klok Logistics in minder dan een jaar tijd voor zich gewonnen. Het transportbedrijf stapte afgelopen seizoen in als hoofdsponsor na het failliet van EnergieFlex. Of De Klok aanblijft als hoofdsponsor is nog de vraag, maar het bedrijf wil sowieso aan NEC verbonden blijven.

“De Klok is zeer enthousiast over NEC”, zegt algemeen directeur Wilco van Schaik. “Voordat ze hoofdsponsor werden, deden ze nog niets in de sportwereld. We hebben aan vele doelstellingen voldaan. Dat is mooi om te zien. We zijn in gesprek over het verlengen van het hoofdsponsorschap, maar het kan ook zijn dat De Klok als official partner doorgaat.”

Mocht De Klok niet aanblijven als hoofdsponsor hoeft NEC niet te vrezen voor een lege plek op de voorkant van het shirt. “De club is in trek bij bedrijven. Een hoofdsponsor vinden, komen we wel uit. Daar verwacht ik binnen een maand nieuws over. Momenteel zijn we in gesprek met meerdere kandidaten voor het hoofdsponsorschap, waaronder De Klok. Het is goed te zien dat in deze tijden er vele partijen zijn die geloven in de toekomst van NEC. Ik weet honderd procent zeker dat we volgend seizoen weer een mooie naam op ons shirt hebben staan. Er is daarnaast een wachtlijst voor de skyboxen en een groot deel van de businessseats op de hoofdtribune is verlengd voor het nieuwe seizoen.”