Gebruikersnaam
Wachtwoord

NEC begint 2013 met nipte zege op HHC
Geplaatst op: 08-01-13 om: 20:31 door:
Door: Koen van Ekeren

NEC heeft dinsdagmiddag op het Portugese Portimão Topklasser HHC Hardenberg met 1-0 verslagen. Danny van den Meiracker maakte het enige doelpunt van de wedstrijd. De beoogde basiself van Alex Pastoor kwam pas in de tweede helft in actie. 

Met HHC trof NEC niet de minste Topklasser, want de ploeg is verrassend koploper van de Zaterdagtopklasse. Vrijdag speelt NEC nog een oefenduel in Portimão, tegen Bayer Leverkusen. Op zaterdag keert NEC weer terug naar Nijmegen.

Opstelling NEC 1e helft: Sinouh, Wattamaleo, Disveld, Cmovs, Conboy, Stutter, Roorda (25' De Looijer), George, Ten Voorde, Van den Meiracker, Tutuarima.

Opstellling NEC 2e helft: Babos, Will, V. Eijden, Breuer, Amieux, Palsson, Koolwijk, Van der Velden, Rieks, Platje, Foor.


Plaats hieronder een reactie op dit nieuwsbericht
Let op! U moet geregistreerd zijn om te kunnen reageren
Robbie, Dat is goed . En wens hem ook maar succes voor de tweede helft van het seizoen . Want hoe minder kritische opmerkingen van mij des te beter gaat het met NEC.
Henny, 10-01-13 17:27
Kijk even bij het artikel over Sno, wil even de mening horen van Henny, Robbie, Rubberduck, Jan, Piet, Jeremy, Aqya, Dick, Cor etc.
Bij RGZNMGN, zat ik mis, heb vernomen vandaag, dat dit niet degene, die wij kunnen missen als kiespijn op deze site.
Dus sorry,dat ik jou verkeerd heb ingeschat.
janP., 10-01-13 14:56
Haha, nu snap ik het. Maar ik had daar geen last van Henny, zit lekker aan de kust in het zonnetje en trainingsaccomedatie is hier kwartiertje bij mij vandaan.
Leuk uitstapje, meer niet. Zo'n wedstrijdje zonder publiek is natuurlijk niet te vergelijken als in het stadion.
Maar wel leuk om na afloop met spelers ff te kunnen kletsen.
Oh ja, heb je grote vriend ook nog ff gesproken !! Zal ik morgen even de groeten overbrengen ?
Robbie, 10-01-13 13:45
Om een staat te veel
Henny, 09-01-13 22:36
Robbie , Er stond vanmorgen een column in de Gelderlander van Lex Lammers. Ik citeer :Die avond wilde ik afsluiten met een imperial,een grote cerveje . Maar nadat een Britse senior haar kunstgebit uitdeed om een om een olijf weg te slurpen
, had ik mijn zakken wel vol.En Robbie zo stonden er nog een paar in. Om aan te geven hoe saai het daar is.
Henny, 09-01-13 22:34
Henny, verklaar je nader !! Ik lees de Gelderlander namelijk nooit meer.
Robbie, 09-01-13 19:57
Robbie, Heb jij net als die verslaggever van de gelderlander ook te maken met die oudere Engelse zonder gebit.Dan vind ik het knap van je om dit verslag te schrijven .Bedankt.
Henny, 09-01-13 13:56
Bedankt voor je beloofde bijdrage, Robbie.
janP., 09-01-13 12:51
De uitslag was magertjes, maar verder werd er redelijk gevoetbald. Moet wel zeggen dat ik het een vervelende tegenstander vond. Erg hard en veel zeuren.
Verder opvallen was Roorda in verdedigende rol, hij speelde trouwens prima.
Babos ook weer fit, maar had weinig te doen.
Erg tegenvallend vond ik Stutter, maar dat kan een incidentje zijn.
Eerste helft hard werken NEC , maar qua voetbal beetje tegenvallend.
Tweede helft stuk beter natuurlijk, maar geen goals !!
Volgens mij heeft de selectie het verder prima naar z'n zin. Jongens waren allemaal positief en ze zitten op uitstekende locatie en zonnetje schijnt !!
Ben benieuwd wat we vrijdag kunnen verwachten
Robbie, 08-01-13 22:41
Ik kijk niet per definitie naar geldschieters. Scouting: zoek de goedkope afvallertjes van andere clubs (maar dan niet spelers die bij concurrenten van ons afvallen en ook niet types als Godee van AGOVV) of huur desnoods spelers, maar maak een ding zeker: contracteer aanvalers waar we gelijk iets aan hebben, en kijk nou voor een keer eens niet naar de toekomst!
Als we Aalbers moeten geloven, loopt er zat potentie rond voor de toekomst, maar voor het heden hebben we alleen Leroy die het niveau aankan voorin en dat is veel, maar dan ook veel, te mager, gezien de doelstelling en ambities.

-Jan
Jan, 08-01-13 21:24
erg magertjes hoor ..en ik blijf het zeggen er moet scorend vermogen bij hier gaan we het niet mee volhouden ..sommigen zullen me wel een nuilerd vinden maar das jammer dan iedereen ziet het toch dat juist voorin versterking geen overbodige luxe is ..ik hoop echt dat investeerders er de noodzaak van inzien dat NEC wel wat versterking kan gebruiken ..